Гарантія і повернення
Гарантія і повернення
Товар, куплений через gadget-avenue.com.ua, можна повернути протягом 14 календарних днів з моменту його отримання у відділенні перевізника згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 №1023-XII.
Якщо Ви ще не отримали товар, Ви можете відмовитися від замовленого товару, повідомивши про це менеджерів нашого магазину. Для цього Вам необхідно написати листа про скасування на пошту gadget-avenue@ukr.net. Тема листа: «Скасувати замовлення», у листі обов'язково вкажіть номер замовлення. Або зв'яжіться за телефонами: +38(093) 507-75-15,+38 (068) 507-75-15 та скасуйте Ваше замовлення.
Умови повернення
-
Наявність документа, що підтверджує факт купівлі та оплати
Документи необхідні для повернення:
- Акт технічного стану приладу виданий сервісним центром. В акті обов'язково вказати, можна полагодити чи ні, дату погодження та поставити мокрий друк. Акт Сервісного центру діє 6 місяців.
- Заповнений гарантійний талон.
- Фіскальний чи товарний чек із печаткою продавця.
- Заява на заміну чи повернення грошей за товар.
-
Вироби, що повертаються, повинні бути товарного вигляду (мати ярлики, бірки, упаковку зі штрих кодом, не мати слідів використання та носіння тощо).
-
Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено ухвалою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994р.
Для здійснення повернення необхідно виконати такі дії:
-
Акуратно упакуйте товар у повній комплектації (товари, що постачаються в комплекті, необхідно повертати також у комплекті).
-
Зверніться до найближчого відділення «Нова Пошта» та надішліть товар на повернення нам, дані одержувача необхідно погодити з менеджером за телефонами: +38 (093) 507-75-15, +38 (068) 507-75-15 . Повернення коштів здійснюється з моменту прибуття та перевірки товару на склад компанії протягом 3-7 робочих днів (строки залежать від регламенту роботи банку).
На жаль, ми не зможемо прийняти повернення у деяких випадках:
-
Товар був у експлуатації;
-
Товари, які не підлягають поверненню згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994р;
-
Закінчився термін для повернення товару.
Важливо! Оплата за зворотне пересилання товару здійснюється покупцем. Ми не зможемо прийняти вашу посилку, якщо вона буде відправлена післяплатою або з пересилкою за рахунок одержувача. Такі посилки буде повернено відправнику.
Якщо Вам не підійшов товар, ми повернемо його вартість, без вартості доставки.
Термін повернення коштів
Кошти будуть Вам повернуті протягом 3-7 робочих днів з моменту отримання нами товару та підтвердження його відповідності вимогам для повернення.
Гарантія
На товари у нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання, щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті, а також на гарантійному талоні, який надається на кожен товар, придбаний клієнтом.
Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі під час отримання.
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Ви можете надіслати товар на гарантійний ремонт чи викликати майстра коштом сервісного центру. Доступні варіанти вказано у вашому гарантійному талоні.
Адреси і телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні.
У разі виникнення необхідності ремонту товарів, які передбачають підключення до водо- газопроводу, необхідно звернутися в найближчий сервісний центр виробника для виклику майстра. Майстер огляне товар і складе акт про гарантійність випадку. Якщо на місці буде складено акт із зазначенням того, що випадок дійсно гарантійний і товар не підлягає ремонту — товар може бути замінений шляхом звернення в сервісний відділ магазину.
Безкоштовне обслуговування не здійснюється у випадках:
- Не дотримання правил експлуатації;
- Втрати чека і / або гарантійний талон повторно;
- Ремонту не уповноваженими на це особами, його розбирання та інших не передбачених інструкцією втручань;
- Механічних пошкоджень, слідів впливу хімічних речовин і неправильного користування витратними матеріалами;
- Пошкоджень, викликаних екстремальними кліматичними умовами при транспортуванні, зберіганні і експлуатації;
- Пошкоджень або порушень нормальної роботи, викликаних тваринами або комахами;
- Включення вироби в мережу з неприпустимими параметрами;
- Використання виробу з метою, для яких воно не призначене;
- Внесення виправлень в текст сертифіката або талона;
- Несправностей, викликаних дією непереборної сили (пожежа, стихійних лих і т.п.);
- Освіти на нагрівальних елементах надлишкового шару накипу (в разі підвищеної жорсткості води необхідна періодична обробка відповідними препаратами);
- Блокування рухомих елементів виробу при попаданні у внутрішні робочі обсяги сторонніх предметів і дрібних деталей одягу;
- Механічне або термічне руйнування деталей керування приладами, руйнування скляних і пластикових виробів, що легко б'ються, заміни лампочок підсвічування, зміна кольорової гами поверхні виробу.